úterý 15. září 2009

Mošta

Pondělí 14.9.09

Dnešní den jsem si užil zcela vyjímčeně. Nevím vám, proč tomu tak, je, ale každý den, opravdu každý den, zažívám obrovské změny v životě. Dostává se mi tolika informací a já si tolik toho uvědomuju. Neustálé záskávám nové náhledy na celý svět.

Po škole jsem se chtěl ještě vydat do místecké knihovny, vrátit knížky, které si půjčil Matěj (nějaké fantasy, včetně Pána prstenů), ale nakonec mi moc čas nevyšel a tak jsem si je po internetu prodloužil, ať nedostanu upomínku.

Bráška získal šílený nápad a to vložit do nového výkonného dědova počítače svůj harddisk a užívat si tam do soboty hry, které mu normálně nejedou. Tak jsem tedy zkusil, ale hlásilo to jakýsi error. Nakonec jsme se rozhodli obětovat menší z jeho harddisků (40GB) na novou instalaci Windows. Po chvíli jsme našli Crystal Edition, a přibližně po hodině vše bylo nainstalováno. Další hodinu jsem ještě dolaďoval různé ovladače a snažil se nějak přenést hru z druhého harddisku na tento. Samozřejmě úspěšně.

Tou hrou byl totiž Assasin's Creed. Velká pecka, kterou všichni kolem vychvalují a především na ni poukazoval Slávek. Instalace tedy po několikerém dolazení Windows úspěšná a Matěj si začal hrát. Parádně hrát. I můj otec se přišel podívat a žasl nad propracovaností. Přiznal to, čeho byl odpůrcem, totiž, že grafika se za těch pár let opravdu hodně zlepšila.

Já jsem si přečetl meily, napsal nějaké články a trochu zapracoval na sobě. Meditace je opravdu zajímavá a užitečná, blbé ale je, že si to člověk neuvědomuje, když není "vyčištěný". Je to ale nakonec jedno, každý večer pravidelně medituju a proto si připomínám, jaké to je.

Při dokončování úklidu rohové skříně jsem se rozhodl, že skener Epson (dříve multifunkce) dám do prázdného prostou pod horní deskou a nahoře si udělám krásné čisté místo na práci. Jak jsem řekl, tak se i stalo a teď to u mě na stole vypadá opravdu moc krásně.

Mimojiné, když jsem onen roz zaplňoval, uvědomil jsem si, jaké obrovské množství esoterní literatury, z vlastní vůle a nákladů, jsem si už pořídil. Je to poctivý třiceticentimetrový sloupek a moc mě těší, co všechno mám. Jsou to totiž úžasné zdroje moudrosti a inspirace.

Už jsem se těšil na němku a po icq jsem zažil jednu příhodu. V jednom okamžiku mi oznamovala, že si právě balí oblečení. Na to jsem zjevně zareagoval, že vůbec by nevadilo, kdyby byla bez něj. Načež se objevilo, že právě u sebe má boyfrienda. Trochu mi to shodilo náladu, ani nevím proč. Ale nakonec jsem se s tím dobře vyrovnal. Přece, co bych si k ní chtěl dovolovat, ani klukům nedovolím ji cokoliv udělat. Bude u mě v parosté jistotě a bezpečí.



K večeru jsem do hluboké noci afirmoval a psal a něco komel půlnoci jsem konečně uléh do postele. Ještě nesmím zapomenout - chvíli předtím jsem se rozhod využít a otestovat svůj učební systém na sobě a tak na bilogoii, z níž nás zítra měla čekat písemka, jsem používal nové metody. Popravdě, cizí věci, natož vlastní, jsem dlouho nezkoušel u sebe. Tedy test - i když mi připadalo, že jsem se tomu věnoval málo, uvidíme, jak to dopadne. Ať žijou švestky!

Žádné komentáře:

Okomentovat