úterý 8. září 2009

Apokalypsa

Pondělí 7.9.09

Začal nový týden. A užívám si jej jěště více, než ty předchozí.

Abych přiznal barvu, rozhod jsem se odpoledne nesouhlasit s kamarády a nejít s nimi ven. Měl jsem dost práce doma - čtení, spravování, psaní - ale i do školy - úkoly a učení se na písemku z biologie.

Dopoledne ve škole jsem se pěkně bavil. V ZSV jsme si hodně povídali o všem možném, kolem práva, současné politické situace, rasismu a dalších tématech. Především jsme si nic nezapisovali do sešitu a neučili se podle osnov, což se všem líbilo. Cvika z fyziky proběhla zajímavě a pro mě jinak, než kdy dříve. Totiž, sedl jsem si na docela jiné místo, na opačnou stranu lavice. Po boku Honzy Koriťáka mám na všechno (a všechny) daleko lepší výhled a mohu být více v pozoru. Žádné pokusy jsme nedělali, čekalo nás jenom dobrání látky z minulého roku - kmitání a vlnění. Přesto, nemůžu říct, že by to bylo něco hloupého, nebo nudného. Opravdu mě to zajímá, protože to má dost blízko mimo jiné i k hudbě, což je něco pro mě.

Čeština, jako vždy byla maximálně nudná, naštěstí to ale vykompenzovala nadcházející hodina chemie. Zde se na nás na všechny Gaura krásně usmál, pár lidí seřval za chybějící okraje a začali jsme s procvičováním reakcí organických sloučenin. Něco, co jsem naposledy viděl před 2 měsíci mi z počátku nic neříkalo, avšak po chvíli jsem už měl ve všem jasno. Aby jsme toho neměli málo, na středu nám nahlásil písemku. Tentokrát ale z názvosloví anorganického a to umím velmi dobře.

Poslední hodina angličtiny nebyla ničím jiným než tou nejpůvabnější třešničkou na dortu. Ondráček opět nezklamal a z jeho hodiny jsme si všichni odnesli maximum. Byli jsme tentokrát v posluchárně češtiny, a ze začátku nás přesadil. To ale vůbec nevadilo, protože při tom všem se lišácky usmíval a vědě, jak na tom jsme, nám neubližoval. Opravdu jsem rád, že jsme ho chytli. Jen si ještě musím někde sehnat tu učebnici gramatiky - modrého Murphyho - která se nová prodává za 600 Kč.

Zbytek dne - odpoledne - jsem strávil zcela doma - ale jako vždy jsem se vůbec nenudil. Prozkoumal jsem obrovské množství článků na WikiHow.com a uvědomil si, jak skvělý zdroj informací a inspirace to je. Udělal jsem rozhodnutí, že o takových zdrojích a sebe-vzdělávání napíšu na svůj jk0blog.

Večeř jsem si sice neudělal ani úkol z matiky, ani se nepodíval na biologii, ale zkušeností jsem prožil mnoho. Došel jsem k zjištění, že moje binaulární nahrávka s všeříkajícím názvem "schumman 6 min" je opravdu účinná a dokáže udělat velké změny ve vědomí a vnímání. Taky jsem si dneska, a není to poprvé, všiml, že v noci se mi v hlavě rodí ty nejlepší nápady a nejlépe se mi pracuje - čte, píše, tvoří hudba a plánuje. Dokonce i medituje.

Jediný menší zádrhel, je že přestože si energii dokážu docela účinně doplňovat i za vědomí, ten spánek mi trochu přecejen chybí. Málo spánku a ranní posilovna k tomu (do které jsem se rozhodl chodit každé pondělí a středu) mě k večeru dost vyčerpaly a budu proto chodit spát o něco dříve.

S radostí a nadšením z nové noci a nových zažitkům jsem ulehl do postele a okamžitě usnul.

Žádné komentáře:

Okomentovat